понедељак, 10. фебруар 2014.

Blog nagrada i još neke sitnice

Šta se ovih dana radilo? Pa, svašta ili svašta nešto što bi se reklo. Vreme je bilo i ovako i onako, oblaci, kiša, sunce, ali kako god bilo, kod nas mora imati nešto slatko. Volim da spremam, nije mi teško, a volim i da eksperimentišem. Da sam sklona improvizacijama, to već znate. Tako je i sad bilo. Kod Barbare na blogu ćete naći originalni recept za ovaj, pre svega, na oko lep kolač, koji sam ja malo izmenila. Iskreno, nešto mi se nije išlo u prodavnicu, pa sam rešila da ove žireve napravim od testa za breskvice, koje je ukusno a i jednostavno. Oblikovala elipse, pekla, sastavila džemom, i evo kako izgledaju. Nisam slikala sve, jer, malo je nezgodno kad čovek sve radi sam.

Kada se sastave džemom, kao što rekoh, vrhove umakati u rastopljenu čokoladu, a po originalnom receptu, i u kokos.


Nisam imala ni kokos, ali sam imala neskvik, pa sam ga iskoristila. Funkcioniše, bilo mi je važno da dobijem tu neravnu strukturu koju ima kapica žira i uspela sam. A ovo pored? E, i to sam videla negde na netu, ne znam tačno gde. Nemojte me držati za reč, mislim da je Tortelina. Pa, iako nije, u svakom slučaju, pogledajte blog ima tu svašta nešto. U pitanju su slatki šampinjoni, pravljeni od istog testa od kog sam pravila i žireve.

Evo kako: Oblikovati loptice, čep flaše okvasiti, umočiti u kakao,


Utisnuti,


I evo, dobili ste ovo! Ispeći, naravno.



Ukusni su i jedni i drugi, tim pre što ja ne volim mnogo filova ni u tortama, a kamoli u kolačima. Ja sam ljubitelj svega onoga što zovu PROSTO, misleći pri tom, na klasičo.


Idu uz čaj, kafu, a nisu loši ni bez njih. Ja im ne vidim manu.

A onda na fb stranici KULINARNI STRASTI, vidim ovo. Opet, nisam gledala originalni recept, nego od testa za hleb, običnog, kiselog testa, rešim da napravim nešto slično. Od sastojaka, imala sam jaja, zelje, sir, pavlaku.




Malo teže ide, jer je ovo testo ređe nego ono za pogače i drugačije, ali ukus je odličan a i ne izgleda tako loše.





I onda ja krenem da kuvam, pa kad sam sve spremila, ostalo mi je još i ovo. HLADNI PORCELAN. To sam uvek htela da probam, jer volim da vajam, da oblikujem nešto. Rešila sam da probam Sandrin recept. Nemojte me ubiti, ali ne znam gde sam ga zapisala. Sve u svemu, masa treba da bude bela zbog gustina, odnosno, kukuruznog skroba. Pogađajte! Ne, nisam dodavala boju, nego sam iskoristila već obojeni kukuruzni skrob, tj. PUDING!!!

Masa ovako izgleda kada je kuvana, lepo se mesi, oblikuje, a šta će biti kad se figure osuše, videćemo.




I, evo, dođosmo konačno do blog nagrade, koju sam dobila od Marije. Pravila su sledeća:

1. Zahvaliti se osobi koja vam je dodelila nagradu i postaviti link ka njenom blogu. Naravno, HVALA Marija. Drago mi je da pratiš moj blog i da si mene izabrala za ovu slatku nagradu.

2. Navesti 11 činjenica o sebi:

Hm... Ima li nešto da se o meni ne zna? Ok, ne volim da se inatim. Stvarno ne volim. Ne znam zašto to ljudima tako izgleda, ja samo branim svoj stav. Dobro, da se ne lažemo, ipak, ponekad to svesno radim...

Dalje... Dalje... Aha! Užasno sam loš vozač, jer se slabo snalazim u prostoru.

I još gora kao pešak, opet, zbog prostora. Dakle, nije do mene.

Volim poeziju.

Izluđuje me laganje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Salvador Dali je, pored Milića od Mačve, osoba koja me inspiriše. Poseban je, zar ne? I ne mislim da je ekscentričan, kao mnogi ljudi.

Nervira me priča o svetskoj ekonomskoj krizi.

Ne volim da čekam, ne volim ljude koji kasne, jer to je nepoštovanje i neodgovornost.

I na kraju, 3 u 1, što volim, bre, da skitam, da sam u dobrom društvu uz dobro zezanje, pa neka ide život!

3. Odgovoriti na 11 pitanja koja ti je postavila osoba od koje si dobila nagradu. Evo:

Prvo: Čime se bavite osim svog osnovnog hobija? Eto, izmišljam sebi razne zanimacije, a najnovija je ova, srednja škola koju uskoro završavam. Ne, neću na fakultet.

Drugo: Omiljena tehnika u Vašem radu? Nemam omiljenu tehniku, jednostavno, radim, eto...

Treće: Gde nalazite inspiraaciju? I materijal i inspiraciju nalazim pored kontejnera. Uglavnom.

Četvrto: Omiljeni materijal za nakit? Zlato, naročito volim filigranski rad, a volim i poludrago kamenje.

Peto: Kada ste počeli da se bavite svojim hobijem? Pre tri godine.

Šesto: Ličnost kojoj se divite? Divim se svom profesoru, jer se pitam kako ga ne mrzi više da bude onako dosadan i naporan!

Sedmo: Koliko vam je bitna podrška ljudi iz Vaše okoline? Aaaaaaa, mnogo! Psihička podrška nije problem, to mogu i sama, ali mi najviše znači, ono, odvezi, dovezi, donesi...

Osmo: Da li uspevate da zaradite od svog hobija?  Hahaha! Nasmeja me!

Deveto: U koje doba dana najradije stvarate? Kako kad, obično noću.

Deseto: Šta biste bili u narednom životu? Ne mislim o tome uopšte, a ako bi trebalo da odlučim ja o tome, opet bih bila ja, jer imam toliko planova i ideja da mi treba jedno pet života da to ostvarim.

Jedanaesto pitanje je: Da li živite zdravo? Ih! Još pitaš! Žvim zdravo, u dve faze, gde u onoj drugoj, krajem meseca, jedem i bez masnoće, nekad i bez hleba, a nekad samo hleba i tako...

4. Nominovati 11 blogera koji imaju manje od 200 sledbenika. Da se nagrade ne bi ponavljale, može je pruzeti ko želi da napiše nešto o sebi.

5. Sad ja da sastavim 11 pitanja na koja će se odgovarati. Pa, evo:

Šta volite da čitate?
Omiljeno mesto za odmor?
Kafa ili čaj?
Idealan izlazak?
Čega se rado sećate iz svog detinjstva?
Prva ljubav?
Šta biste voleli da naučite, koju veštinu da savladate?
Blogovanje, zabava ili nešto drugo?
Šta Vas opterećuje?
Omiljeni cvet?
Omiljeni film?

Da li ste živi? Nadam se da jeste, jer ovaj post je bio prilično dug. Ne znam kako da vam saopštim, ali naredni će biti duži, jer, baš tražim neke odgovore...


















34 коментара:

  1. Jaoooooo...što je dobra ona fora sa šampinjonima !!! Extra !!!
    Šta ti sve iskopaš, to niko ne može ;))))
    Ovo je bio sjajan post, pa samim tim ni malo dug. Taman :)
    Jedva čekam taj sledeći ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šampinjoni su mi bili prelepi! Oduševila sam se.

      Šta ja iskopam? Pa isto što i vi, samo neko ovo, neko ono... Drago mi je da si preživela ovaj moj post, uskoro će drugi.

      Избриши
  2. it looks like all delicious !!! Warm greetings, Dietmut

    ОдговориИзбриши
  3. Jela sam malo prije kad sam došla s posla i sad sam opet ogladnila, jer sve ovo izgleda jako primamljivo!
    Hladni porculan nikako da isprobam i baš me zanima dal će tebi uspjeti!
    Čestitam na blog nagradi!
    Lp

    ОдговориИзбриши
  4. super kolačići i uvijek oduševiš me svojim postom..volim kad pišeš imam što da čitam kad navratim bar ovako malo..
    puno te pozdrvljam i tvojoj pozdrav curici od svih nas

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga, drago mi je da to čujem. Baš sam mislila da ću vas umoriti.

      Pozdrav i vama i budite mi dobro.

      Избриши
  5. Nisam ni sumnjala da se nećeš savršeno snaći u kuhinji,tebi kao kreativcu je to zabava i to sve izgleda savršeno,bravo na svemu a posebno i na blog nagradi!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Nely. U kuhinji se dobro snalazim, uglavnom minije teško da spremam, mada, ima dana kad me to, baš i ne ispunjava. Desi se, ali zamena mi stiže i baš se lepo snalazi. Pokazaću vam i to nekom prilikom.

      Избриши
  6. Jao, Sanja, sve ti verujem! Naročito ova pita, pogača? Ja volim vruće testo i uvek mi dobro dođe. Naročito kad bih došla s posla, kad bi mi neko nešto spremio, ne bih mu manisala.

    A hladni porcelan? Teško njemu akone uspe! Iskreno, mislim da hoće, bar po tome kako se kuva, jer tu ima lepka i mislim da nema omaške. Iskustva su različita, neki kažu da im nije uspelo. Videćemo.

    ОдговориИзбриши
  7. Meni su svi tvoji postovi zanimljivi, nikada predugački. Dobri su ti recepti, mislim da vrede truda, a kako sam već isprovala recepte koje sam kod tebe videla, možda probam i ovo.
    uvek je zanimljivo saznati nešto o tebi. ta tvoja odmena je zaista fenomenalna i kako vidim, vrlo brzo će te prevazići u svemu, što i jeste želja svakog roditelja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Recepti su mi jednostavni i jeftini, svakodnevni, a što se odmene tiče, stiže, stiže, već mesi i hleb. I uživa u tome.

      Избриши
  8. Ovo dug post? Moji su kilometarski neki put ali ne mogu da odolim. Svidja mi se sto ne jedes masno, i posebno mi se dopada fora sa cepom od flasice za cokoladne kolacice. To mije super ideja. Ni ja ne volim price o ekonomskoj krizi-kao da ta prica nesto vredi. Radije se okrenem nekom radu nego da sedim i kukam. Isto ne volim da cekam jer ni drugo ne cekaju mene. Super post, tako se bolje upoznajemo...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I j mislim da se tako bolje upoznajemo, mada je sve što pišemo i radi, naša slika. Ne može se čovek skrivati, bar ne dugo. O svemu mogu da pričam, ali o krizi ne, naročito sa ljudima čiji odgovor na pitanje kako si, glasi: "Eto, ova kriza". Nisam te pitala da li je kriza ili ne, nego kako si? Kriza je uvek bilo i biće, mi tu ništa ne možemo, osim da u sebi pronađemo tu kreativnu crtu i uživamo puštajući je da radi za nas.

      Избриши
  9. .... kraj kontejnera hahaha! :DDDD

    bome si me nasmijala, sa svime, ne samo sa kontejnerom!!
    ti si čisti užitak, draga moja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Smeh je lek! Dakle smej se, a jednim okom motri na kontejner.

      Ako projekat jednog gospodina uspe, a radi se o regionalnoj deponiji, spremaj se! Najavila sam mu naš dolazak, prvo sve kod nas na carinu, pa na deponiju.

      Избриши
    2. ako se o otpadu radi, odmah dolazim! nabavit ću ja za nas 2 radna odijela, zamolit ćemo Natašu Outbox da nam u rozoj boji ištampa naš logo - "nije otpad smeće", imati ćemo i pripadajuće šeširiće da možemo jedna drugu uočiti u brdu repromaterijala!

      Избриши
  10. Pa, ovo je bilo baš zabavno čitati. I nije uopšte bilo dugačko.
    Slatkiši su sjajni. I ja jako volim "proste", suve kolače, tipa vanilice, sa raznim varijetetima i dodacima. Ovo tvoje mi izgleda baš ukusno. A što se tiče improvizacije, tu sam nula, kod mene je sve izmereno na vagicu, dok moja mama čak i od neuspelih kolača uspe da napravi nešto drugo i to ispadne još bolje nego što je prvobitno bila namera. A, pitice, pa još sa zeljem, blitvom ili spanaćem su mi najveće iskušenje :)
    Jedva čekam da vidim šta ćeš napraviti od hladnog porcelana. Mislim da je boja pudinga od čokolade sjajna, zašto mora da bude bela. Na kraju krajeva uvek možeš da napravljeni predmet obojiš u boju koju želiš.
    I na kraju, lepo je saznati još neke stvari o tebi. U svakom slučaju potvrdilo se ono što već znamo - da imaš izuzetan smisao za humor!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, može se obojiti, ali ako čovek ima neku konkretnu ideju, recimo, Afrika, onda je puding od čokolade prava stvar, jer već dobijaš neku osnovu. Ja sam ga uzela jer sam ga imala, a po sastavu je isto što i gustin. Nema greške!

      A za vagicu, da ti kažem, kad god sam u životu bila "na vagicu" uvek sam pogrešila. A volela bih da sam takva. Na kraju sam prihvatila sebe takvu kakva sam, bez pokušaja da se menjam. Svi smo različiti, u tome je lepota, ali izgleda da su nam vruće pite i pogače svima slabost. Tu smo isti.

      Избриши
  11. Baš sam se lepo opustila i oraspoložila čitajući,nimalo zamorno,veruj...Dobra si u kuhinji,samo kad se razletiš,pljušte poslastice na sve strane,vidim...;)) Koliko sam ja lenja ovih dana,toliko si ti aktivna..drago mi je da se dobro zabavljate uz hladni porcelan..Pozdrav tebi i Smiljani,vrednici

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naiđe tako period čoveku pa se opusti i olenji. Vreme je krivo, ne brini, a i red je da malo pauziraš, jer svaki dan spremaš nešto novo, posebno, i kod tebe je kao u restoranu.

      Hvala na pozdravima, i mi vama šaljemo. Pravili smo nešto, ali su tvoje ruže mnogo, mnogo, mnogo bolje od mojih.

      Избриши
  12. sve ove kolačiće iz prvog recepta bih ti smazala. Ovo drugo ne jer ne volim zelje, ali ko me pita :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na komentaru i dobrodošla na moj blog. Pratm i ja tebe, pa u to ime smaži šta ti se sviđa, bez ustručavanja.

      Избриши
  13. Ugojila sam se samo čitajući prvi deo tvog posta i mljackajući nad slikama :D Sreća pa onaj hladni porcelan nije za jelo :)
    I nominovala sam te za nagradicu, ali vidim da nisam jedina, ali samo da znaš da mislim na tebe te moj Đole :)
    http://unikatea.wordpress.com/2014/02/12/liebster-blog-award/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Đole, rado ću ti odgovoriti na pitanja.

      Ovaj porcelan nije jestiv, ali postoji i jestiva varijanta, iako ne baš ukusna. Sa njom ću probati neki drugi put, moža danas, a?

      Hvala ti na nagradici i komentaru.

      Избриши
  14. kako dobra ideja za dobiti izgled šampinjona i ukusni mi se čine ovi kolači sa neskvikom:)

    ovo drugo (tijesto, pavlaka, zelje, sir) mi izgleda još ukusnije i voljela bih probati jednom.

    I ja mislim da je Dali genijalan!... i užasno su mi išli na živce ljudi pored njega u jednom dokumentarcu koji sam gledala, pogotovo neka plava engleska glumica (mislim da nije bila vrlo poznata ni tada ni kasnije) uglavnom svi samo čekaju kad će nešto izvaliti i nemaju nimalo poštovanja prema takvom umjetniku.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja volim zelje više nego spanać, tim pre što kod nas raste po livadama i lako je doći do njega. Ukusno mi je u svim varijantama, od čorbe, do pite.

      A što se Dalija tiče, meni je genijalan, njegove ideje su mi uvek bile korak ispred svih. Ja lično mislim da, kad je u pitanju javno iznošenje mišljenja, ipak je potrebna neka pristojnost. Cenila ja ili ne nečiji rad, to bih rekla na pristojan način. Nisam gledala taj dokumentarac, ali svakako dobijam ospice od ljudi koji ne znaju za lepo ponašanje, tim pre ako si javna ličnost i u tebe gleda cela nacija.

      Избриши
  15. Pa kako dobre ideje sa ovom pitom, odusevila sam se.
    Moracu da kopiram sliku da probam da napravim. :)
    <3 S. Dali

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Tina na komkentaru, a drago mi je što se slažemo i po pitanju Dalija. Ustvari, ne moraju se ljudi slagati po pitanju ukusa, jer to je individualno. Poštujem ja i to, ali radi se o ovome što sam rekla i Ivani. Važan je način na koji iznosiš svoje mišljenje.

      Pogaču sam videla na fb stranici KULINARNI STRASTI, gde ima još mnogo stvari koje te mame da ih odmah isprobaš.

      Избриши
  16. ♥ Hyvää Ystävänpäivää♥ = Happy Valentines day! :) :)

    ОдговориИзбриши
  17. Pa Iskrice ti sve stignes. Stvarno me zadivljuje tvoja energija.
    Sta da ti kazem Hvala na recpetima - ovo prosto mora da se proba....
    Sada sam u guzvi oko selidbe, a kada se stacioniram ( za 3-4 nedelje .. sve cu da isprobam i da ti pokazem kako je "ispalo" .
    Prvo cu pituljicu da napravim ..
    Cestitam ti na Blog nagradi i kao sto rekoh Mariji
    Idemo dalje... Idemo bolje .. Idemo lepse!

    Zaista ti hvala na drugarstvu ...
    Eh kako se dobro osecam od kada sam sa svima vama <3
    Pozdrav !
    Tatjana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jako je lepo čuti ovako nešto.

      Moram da ti priznam, sa nama je, zaista lepo. Društvo veselo, kreativno, pozitivno... Videćeš, ne preterujem, iako zvuči neskromno.

      Želim da se što pre središ, da sve dođe na svoje mesto i da krenemo, što kažeš ti, i dalje i lepše.

      Hvala i tebi što pratiš moj blog i naravno, ako mogu da budem od koristi, ne ustručavaj se, tu sam.

      Избриши